top of page

REGULAMENT CAMPANIE

REfinanteaza si REdecoreaza

1. Organizatorul campaniei: 

Campania REfinanteaza si REdecoreaza este organizată de SC TEOCREDITCONSULTING S.R.L. cu sediul în strada Cicoarei nr 2 , Camera 2,  înregistrată la Registrul ComerÈ›ului cu J23/1593/2019 având cod unic de înregistrare 40938553 în calitate de organizator, denumită în continuare “Organizator”.

 

2. Denumirea campaniei: 

 

REfinanteaza si REdecoreaza

 

3. Durata campaniei: 

 

 Campania se desfășoară în perioada 01.01.2024 - 31.03.2024.

 

4. Zona de desfăşurare a campaniei:

 

Campania REfinanteaza si REdecoreaza se desfășoară pe teritoriul României, în cadrul site-ului www.teocredit.ro.

 

5. ParticipanÈ›ii la campanie: 

 

Organizator: SC TEOCREDITCONSULTING S.R.L.

Client: orice persoană eligibila pentru credit refinantare Ipotecar sau Noua casa cu vârsta  peste 18 ani, cetățean român sau străin.

 

 

 

6. Produsele implicate în derularea campaniei:

 

Produse participante: Refinantare Credit Ipotecar si Refinantare Credit Noua casa la alta banca fata de cea unde exista creditul actual, numindu-se astfel refinantare externa. 

!Nu se premiaza refinantarile interne!

 

7. Mecanismul campaniei:

 

Clientii persoane fizice care detin un credit Ipotecar sau Noua casa la momentul initierii aplicatiei online pe site-ul www.teocredit.ro trebuie sa introduca datele in sectiunea “aplica pentru credit” pentru a putea fi contactat de un consultant in vederea stabilirii eligibilitatii si al unui calcul personalizat privind incadrarea la refinantarea creditului sau a creditelor ipotecare, dupa caz. 

Dupa initierea aplicatiei consultantul va prelua cererea online, va lua legatura cu clientul, ii va adresa un set de intrebari privind eligibilitatea pentru credit si stabilirea profilului financiar bancar apoi acesta va primi oferte comparative.

In baza alegerii ofertei de catre client, consultantul va indruma clientul pentru initierea cererii de credit si pasii urmatori privind obtinerea ofertei bancare, consultanta fiind gratuita pentru client.

Dupa ce clientul a parcurs pasii bancari: semnarea cerererii de credit, analiza juridica, financiara, evaluarea imobilului si primirea oficiala a  aprobarii finale a creditului de catre banca, la semnarea contractului de credit Teocreditconsulting premiaza clientul cu voucher in valoare de 500 lei pentru redecorarea locuintei.

 

8. Încetarea campaniei:

 

Campania va înceta de drept la data de 31.03.2024 - aceasta fiind ultima zi de înscriere.

 

9. Regulamentul campaniei:

Regulamentul campaniei  este disponibil  online pe www.teocredit.ro/regulamente.

Prin participarea la această Campanie, participanÅ£ii sunt de acord să respecte ÅŸi să se conformeze tuturor prevederilor prezentului Regulament È™i al legislaÈ›iei aplicabile pe teritoriul României.

În cadrul Campaniei nu pot participa clientii veniti prin intermediul parteneriatelor active ale societatii SC TEOCREDITCONSULTING SRL.

 

Teocreditconsulting

​

Politica de Cookie

1. Politica de utilizare Cookie-uri

 

Această politică se referă la cookies È™i paginile web operate de TeoCredit.ro, administrat de TEOCREDITCONSULTING S.R.L. C TEOCREDITCONSULTING S.R.L. cu sediul în strada Cicoarei nr 2 , Camera 2,  înregistrată la Registrul ComerÈ›ului cu J23/1593/2019 având cod unic de înregistrare 40938553

Website-ul TeoCredit.ro este proprietatea TEOCREDITCONSULTING S.R.L. È™i utilizează cookies. InformaÈ›iile prezentate în continuare au scopul de a vă aduce la cunoÈ™tință detalii despre ce sunt cookies, precum È™i despre plasarea È™i utilizarea acestora. De asemenea, sunt prezentate È™i câteva link-uri utile pe această temă. În cazul în care aveÈ›i nevoie de mai multe informaÈ›ii despre cookies, iar acestea nu se regăsesc în prezenta Politică, ne puteÈ›i scrie la adresa de e-mail office@teocredit.ro.

Poti accepta politica de cookies, sau refuza si implicit sa le stergi prin activarea specifica fiecarui browser in parte.

2. Ce sunt Cookie-urile?

Cookie-ul este un fisier de mici dimensiuni, format din litere si numere, care va fi stocat pe computerul, terminalul mobil sau alte echipamente ale unui utilizator de pe care se acceseaza internetul. Cookie-ul este instalat prin solicitarea emisa de catre un web-server unui browser (ex: Internet Explorer, Chrome) si este complet “pasiv” (nu contine programe software, virusi sau spyware si nu poate accesa informatiile de pe hard driverul utilizatorului).

3. La ce sunt folosite Cookie-urile?

Aceste fisiere fac posibila recunoasterea terminalului utilizatorului si prezentarea continutului intr-un mod relevant, adaptat preferintelor utilizatorului. Cookie-urile asigura utilizatorilor o experienta placuta de navigare si sustin eforturile de a oferi servicii comfortabile utilizatorilor: ex: – preferintele in materie de confidentialitate online, cosul de cumparaturi sau publicitate relevanta. De asemenea, sunt utilizate in pregatirea unor statistici anonime agregate care ne ajuta sa intelegem cum un utilizator beneficiaza de paginile noastre web, permitandu-ne imbunatatirea structurii si continutului lor, excluzand indentificarea personala a utilizatorului.

4. Contin Cookie-urile date personale?

Cookie-urile in sine nu solicita informatii cu cararacter personal pentru a putea fi utilizate si, in cele mai multe cazuri, nu identifica personal utilizatorii de internet. Datele personale colectate prin utilizarea Cookie-urilor pot fi colectate doar pentru a facilita anumite functionalitati pentru utilizator. Atare date sunt criptate intr-un mod care face imposibil accesul persoanelor neautorizate la ele.

5. Stergerea Cookie-urilor

In general, o aplicatie folosita pentru accesarea paginilor web permite salvarea Cookie-urilor pe terminal in mod implicit. Aceste setari pot fi schimbate in asa fel incat administrarea automata a Cookie-urilor sa fie blocata de browser-ul web sau utilizatorul sa fie informat de fiecare data cand Cookie-uri sunt trimise catre terminalul sau. Informatii detaliate despre posibilitatile si modurile de administrare a Cookie-urilor pot fi gasite in zona de setari a aplicatiei (browser-ului web). Limitarea folosirii Cookie-urilor poate afecta anumite functionalitati ale paginii web.

6. De ce sunt cookie-urile importante pentru Internet?

Cookie-urile reprezinta punctul central al functionarii eficiente a Internetului, ajutand la generarea unei experiente de navigare prietenoase si adaptata preferintelor si intereselor fiecarui utilizator. Refuzarea sau dezactivarea cookieurilor poate face unele site-uri imposibil de folosit.
Refuzarea sau dezactivarea cookie-urilor nu inseamna ca nu veti mai primi publicitate online – ci doar ca aceasta nu va mai putea tine cont de preferintele si interesele dvs, evidentiate prin comportamentul de navigare.

7. Securitate si probleme legate de confidentialitate

Cookieurile NU sunt virusi. Ele folosesc formate tip plain text. Nu sunt alcatuite din bucati de cod asa ca nu pot fi executate nici nu pot auto-rula. In consecinta, nu se pot duplica sau replica pe alte retele pentru a se rula sau replica din nou. Deoarece nu pot indeplini aceste functii, nu pot fi considerate virusi.
In general browserele au integrate setari de confidentialitate care furnizeaza diferite nivele de acceptare a cookieurilor, perioada de valabilitate si stergere automata dupa ce utilizatorul a vizitat un anumit site.
Datorita flexibilitatii lor si a faptului ca majoritatea dintre cele mai vizitate site-uri si cele mai mari folosesc cookieuri, acestea sunt aproape inevitabile. Dezactivarea cookie-urilor nu va permite accesul utilizatorului pe site-urile cele mai raspandite si utilizate printre care Youtube, Gmail, Yahoo si altele.
Iata cateva sfaturi care va pot asigura ca navigati fara griji insa cu ajutorul cookieurilor:
Particularizati-va setarile browserului in ceea ce priveste cookie-urile pentru a reflecta un nivel confortabil pentru voi al securitatii utilizarii cookie-urilor.
Cookie-urile sunt pretutindeni si nu pot fi evitate daca doriti sa va bucurati de acces pe cele mai bune si cele mai mari site-uri de pe Internet – locale sau internationale.
Dezactivarea si refuzul de a primi cookie-uri pot face anumite site-uri impracticabile sau dificil de vizitat si folosit. De asemenea, refuzul de a accepta cookie-uri nu inseamna ca nu veti mai primi/vedea publicitate online.
Este posibila setarea din browser pentru ca aceste cookie-uri sa nu mai fie acceptate sau poti seta browserul sa accepte cookie-uri de la un site anume. Dar, de exemplu, daca nu esti inregistat folosind cookie-urile, nu vei putea lasa comentarii.
Toate browserele moderne ofera posibilitatea de a schimba setarile cookie-urilor. Aceste setari se gasesc de regula in “optiuni” sau in meniul de “preferinte” al browserului tau.

8. Linkuri utile

Pentru mai multe informatii despre cookie-uri si utilitatile sale recomandam acest link: https://www.aboutcookies.org/
Aveti dreptul de a cere o copie a datelor personale pe care le detinem in baza de date pentru a le corecta sau a le sterge daca este cazul. Toate aceste solicitari se pot face printr-o notificare la adresa office@teocreditconsulting.ro sau la numarul de telefon 0720154851.

Politică de confidențialitate

ÎÈ›i mulÈ›umim pentru interesul față de serviciile oferite de noi. Când intri într-o relaÈ›ie de orice fel cu noi, ne încredinÈ›ezi o serie de informatii personale.

Scopul acestei „Politici de confidenÈ›ialitate”, precum si a Sectiunii „ Prelucrarea datelor cu caracter personal” este să îÈ›i explice ce date prelucrăm, de ce le prelucrăm È™i ce facem cu ele. Luăm în serios confidenÈ›ialitatea È™i nu vindem niciodată liste sau adrese de e-mail. Fiind pe deplin conÈ™tienÈ›i de faptul că informaÈ›iile personale îÈ›i aparÈ›in, facem tot posibilul să le stocăm în siguranță È™i să le prelucrăm cu atenÈ›ie. Nu oferim informaÈ›ii unor părÈ›i terÈ›e fără a te informa. Aceste informaÈ›ii sunt importante. Sperăm să le citeÈ™ti cu atenÈ›ie.

Această notă te informează despre informaÈ›iile pe care le procesăm în legătură cu tine în relaÈ›ie cu noi. În colectarea acestor informaÈ›ii, noi acÈ›ionăm în calitate de operator È™i, prin lege, suntem obligaÈ›i să îÈ›i furnizăm informaÈ›ii despre noi, despre motivul È™i modul în care folosim datele tale È™i despre drepturile pe care le ai asupra datelor tale.

Această Politică de confidenÈ›ialitate nu acoperă aplicaÈ›iile È™i site-urile altor terÈ›i la care poÈ›i ajunge prin accesarea link-urilor de pe site-ul nostru. Acest lucru excedează controlului nostru. Te încurajăm să examinezi Politica de confidenÈ›ialitate de pe orice site È™i/sau aplicaÈ›ie înainte de a furniza date personale.

In momentul accesarii site-ului nostru, vi se pot solicita sau dvs puteti oferi o serie de date cu caracter personal, necesare in principal in scopul desfasurarii activitatii noastre ( date pentru facturare, nume / prenume, numar de telefon, e-mail, etc ). Detalii privind datele ce sunt prelucrate si scopurile prelucrarii veti putea gasi in sectiunea „Prelucrarea datelor cu caracter personal” afisata pe site.

Pentru datele personale prelucrate de catre noi, in momentul in care veti dori sa transmiteti o anumita informatie personala catre noi, vi se va solicita in prealabil consimtamantul expres, care va putea fi acordat de catre utilizator prin bifarea unei casute din fereastra aferenta. Alaturat casutei va fi afisat urmatorul text: „Prin bifarea prezentei casute imi dau consimtamantul expres pentru prelucrarea datelor mele personale, in scopurile si in conditiile prevazute in sectiunea „Prelucrarea datelor cu caracter personal” si in „Politica de Confidentialitate

In situatia in care nu oferiti consimtamantul dvs. pentru prelucrarea datelor personale in scopurile mentionate in sectiunea „Prelucrarea datelor cu caracter personal”, datele dumneavoastra vor fi prelucrate avand ca temei desfasurarea relatiilor contractuale, strict in scopul realizarii obiectului contractului incheiat intre dvs si noi.

1. Societatea noastra:

TEOCREDITCONSULTING SRL, persoana juridica romana, cu sediul in OraÅŸ Pantelimon, Intrarea CICOAREI, Nr. 2, Camera 2, Judet Ilfov, inmatriculata in Registrul Comertului sub nr. J23/1593/2019, avand cod fiscal 40938553, reprezentata prin administrator ION VIVIAN TEODORA.

Suntem responsabili de prelucrarea datelor tale cu caracter personal pe care le colectăm direct de la tine sau din alte surse.

Potrivit legislaÈ›iei, prelucream date cu caracter personal. Pentru ca datele tale să fie prelucrate în siguranță, am depus toate eforturile să implementăm măsuri tehnice si organizatorice adecvate pentru a proteja informaÈ›iile tale personale.

2. Beneficiarii serviciilor

Potrivit legislaÈ›iei, tu, persoana fizică beneficiară a serviciilor noastre, reprezentantul ori persoana de contact a unei companii sau persoana aflată într-o relaÈ›ie de orice fel cu compania noastră, eÈ™ti o „persoană vizată”, adică o persoană fizică identificată sau identificabilă. Pentru a fi complet transparenÈ›i în privinÈ›a prelucrării de date È™i pentru a-È›i permite să îÈ›i exerciÈ›i cu uÈ™urință, în orice moment, drepturile, am implementat măsuri pentru a facilita comunicarea dintre noi, operatorul de date È™i tu, persoana vizată.

3. Principii conform Regulamentului European

ProtecÈ›ia informaÈ›iilor tale personale este foarte importantă pentru noi. De aceea, ne-am luat angajamentul să respectăm legislaÈ›ia europeană È™i naÈ›ională privind protecÈ›ia datelor cu caracter personal, în special Regulamentul (EU) 679/2016, cunoscut È™i sub denumirea de GDPR È™i următoarele principii:

  • Legalitate, echitate È™i transparență

Prelucrăm datele tale legal È™i corect. Suntem întotdeauna transparenÈ›i în privinÈ›a informaÈ›iilor pe care utilizăm, iar tu eÈ™ti informat corespunzător.

  • Controlul îÈ›i aparÈ›ine

În limitele legii, îÈ›i oferim posibilitatea de examina, modifica, È™terge datele personale pe care le-ai împărtășit cu noi È™i de a-È›i exercita celelalte drepturi.

  • Integritatea datelor È™i limitarea scopului

Utilizăm datele numai în scopurile descrise la momentul colectării sau în noi scopuri compatibile cu cele iniÈ›iale. În toate cazurile, scopurile noastre sunt compatibile cu legislaÈ›ia. Luăm măsuri rezonabile pentru a ne asigura că datele personale sunt corecte, complete È™i actualizate.

  • Securitate

Am implementat măsuri rezonabile de securitate, astfel încât să îÈ›i protejăm cât mai bine informaÈ›iile. Cu toate acestea, reÈ›ine faptul că niciun site web, nicio aplicaÈ›ie È™i nicio conexiune la internet nu este complet sigură.

 

Putem schimba această Politică de confidenÈ›ialitate în orice moment. Toate actualizările È™i modificările prezentei Politici sunt valabile imediat după notificare, pe care o vom realiza prin afiÈ™are pe site.

 

4.  Solicitari

Dacă ai întrebări sau nelămuriri cu privire la prelucrarea datelor tale sau doreÈ™ti să îÈ›i exerciÈ›i drepturile legale în legătură cu datele  pe care le deÈ›inem sau dacă ai îngrijorări cu privire la modul în care tratăm orice problemă de confidenÈ›ialitate, , ne poÈ›i contacta la numarul de telefon 0724901130, ne poti scrie la adresa sediului social sau la adresa de e-mail a Responsabilului nostru cu Protectia Datelor, respectiv office@rosusiasociatii.net .

 

5. Informații

 

Ce fel de informații colectam:

Atunci când navighezi pe site-ul nostru, când ne transmiÈ›i o solicitare pe e-mail sau ne contactezi în orice alt scop È™i pe orice alt canal de comunicare, ne poti comunica una sau mai multe dintre datele tale personale, dupa caz, pe care le colectăm direct de la tine sau din alte surse. De asemenea, exista posibilitatea ca societatea noastra sa transmita o parte din datele dvs personale catre terte entitati cu care avem diverse relatii de colaborare, astfel cum sunt institutiile bancare sau institutiile financiare ne-bancare. Detalii complete despre datele personale prelucrate, scopul prelucrarii, precum si ce facem cu datele tale, se regasesc in cadrul sectiunii „Politica de prelucrare a datelor cu caracter personal

Este posibil să colectăm date prin module cookie sau alte tehnologii similare, precum: Adresa IP; Navigatorul de internet; Paginile web pe care le accesezi pe site-ul nostru; Pentru mai multe detalii, va rugam sa vizitati sectiunea „Politica Cookie-uri” afisata pe site.

Cu privire la acceptul pentru folisirea modulelor cookie, ti se va solicita consimtamantul, prin mesajul ce va aparea la accesarea site-ului: „Acest site foloseÅŸte cookies. Pentru a naviga în continuare, vă rugam să vă exprimaÈ›i acordul asupra folosirii cookie-urilor. Detalii complete aici: „Politică Cookie-uri„. De asemenea, va oferiti consimtamantul pentru prelucrarea datelor personale, conform GDPR, pe care le puteti transmite benevol, in scopurile si in conditiile prevazute in sectiunile „Prelucrarea datelor cu caracter personal”,  „Politica de Confidentialitate”.

De ce prelucram datele dumneavoastra?

Datele dvs personale pot fi prelucrate pentru unul sau mai multe dintre urmatoarele scopuri:    

–           in vederea încheierii sau executării unui contract sau a unei colaborari intre tine È™i noi;

–            pentru realizarea activitatilor desfasurate de catre noi, cu toate activitatile subsecvente;

–           transmiterea catre dvs. de mesaje de informare / comerciale / de marketing, privind activitatea societatii noastre si/sau a tertilor/colaboratorilor cu care societatea noastra are relatii comerciale sau de orice alta natura, la adresele dvs. de contact furnizate catre noi ( e-mail, telefon, sms, etc ), – inclusiv, dar fara a se limita la: (oferte, promotii, mesaje publicitare si de marketing, etc. )

–          pentru a te tine la curent pe viitor in legatura cu activitatea noastra;

–          activitati de marketing;

–        transmiterea de mesaje non-comerciale sau de tip administrativ (privind schimbari in site, administrare, etc);

–       statistici interne necesare pentru imbunatatirea calitatii serviciilor oferite si imaginii societatii/site-ului si pentru crearea unor elemente caracteristice noi, promotii, functionalitati si servicii noi, precum si pentru a asigura buna functionare a site-ului si pentru a imbunatati performanta acestuia;

–          pentru a accesa sectiuni speciale ale site-ului, in baza contului de utilizator;

–          cercetari de piata;

Putem face cunoscute aceste informatii colaboratorilor nostri, pentru indeplinirea activitatilor mentionate mai sus ( ex: firma de curierat, pentru livrare comenzi; procesator de plati, pentru achizitiile online (daca este cazul), firme specializate de marketing, etc);

De asemenea, daca ne-ati solicitat o oferta sau ati beneficiat de un serviciu sau daca ati fost colaborator al nostru, prelucram datele dumneavoastra pentru a va putea raspunde la solicitari si pentru a va furniza serviciul sau produsul respectiv, sau pentru a tine legatura pentru viitoare oportunitati de colaborare.

Vă putem contacta sau putem transmite datele dumneavoastră cu caracter personal în scopul realizării obiectului nostru de activitate.

De asemenea, vă putem contacta ori de câte ori vom considera că o eventuala colaborare sau un anumit produs / serviciu se potriveÈ™te intereselor dvs.

 

5.1. Care este temeiul legal pentru prelucrare?

  • Èši-ai dat consimțământul pentru prelucrarea datelor cu caracter personal

ReÈ›ine că îÈ›i poÈ›i retrage în orice moment consimțământul prin urmarea instrucÈ›iunilor de dezabonare („unsubscribe”) din fiecare e-mail sau prin transmiterea unei cereri scrise la adresa de e-mail office@teocreditconsulting.ro

  • Prelucrarea este necesară pentru încheierea sau executarea contractului / colaborarii între tine È™i noi.

  • Prelucrarea este necesară în scopul intereselor noastre legitime sau ale altei părÈ›i.

  • Alte temeiuri, conform Regulamentului GDPR.

5.2. Perioada de stocare a datelor:

Stocăm datele cu caracter personal doar pe perioada necesară îndeplinirii scopurilor, dar nu mai mult de 5 ani de la încetarea contractului sau de la ultima interacÈ›iune cu noi.

După încheierea perioadei, datele cu caracter personal vor fi distruse sau È™terse din sistemele informatice sau transformate în date anonime pentru a fi utilizate în scopuri de cercetare istorică sau statistică.

ReÈ›ine faptul că în anumite situaÈ›ii expres reglementate, stocăm datele pe perioada care ne este impusă de lege.

5.3. Partajarea informatiilor

Putem dezvălui datele tale, respectând legea aplicabilă, partenerilor de afaceri sau altor terÈ›i. Depunem în permanență eforturi rezonabile pentru a ne asigura că aceÈ™ti terÈ›i au implementate măsuri adecvate de protecÈ›ie È™i securitate. Cu aceÈ™ti terÈ›i avem clauze contractuale astfel încât datele tale să fie protejate. Te vom informa cu privire la identitatea acestor companii înainte de transmitere sau într-un termen rezonabil È™i ne vom asigura că orice transfer este legitim, având la bază consimțământul tău sau alt temei juridic ( ex.: executarea unui contract ).

De exemplu, am putea furniza datele tale către alte companii, precum furnizorii de servicii IT sau telecomunicaÈ›ii, contabilitate, servicii juridice È™i alÈ›i terÈ›i cu care avem o relaÈ›ie contractuală. AceÈ™ti terÈ›i sunt selectaÈ›i cu o grijă deosebită astfel încât datele tale să fie prelucrate doar în scopurile pe care noi le indicăm.

De asemenea, am putea partaja datele tale către parteneri de afaceri ca urmare a unui efort comun de a oferi un produs sau un serviciu.

Putem transmite datele È™i altor părÈ›i având consimțământul sau potrivit instrucÈ›iunilor tale. 

Vom putea, de asemenea, furniza informaÈ›iile tale cu caracter personal È™i către instanÈ›ele judecătoreÈ™ti È™i alte organe abilitate ale statului, parchet, poliÈ›ie, în baza È™i în limitele prevederilor legale È™i ca urmare a unor cereri expres formulate.

In măsura în care vom transfera date către state din afara SEE ( Spatiul Economic European), ne vom asigura, în toate cazurile, că transferurile sunt legitime si efectuate in deplina siguranta, prin adoptarea de masuri tehnice si organizatorice adecvate pentru a asigura un niverl optim de protectie. In acest caz, iti oferi consimtamantul pentru efectuarea acestor transferuri de date.

In toate cazurile, dezvaluirea datelor dumneavoastra cu caracter personal este realizata in baza unui contract incheiat cu destinatarii datelor, prin care acestia se obliga sa utilizeze datele exclusiv in scopul in care le-au fost incredintate, sa respecte obligatia de confidentialitate si de asigurare a securitatii datelor, precum si sa respecte toate prevederile legislatiei in vigoare cu privire la protectia datelor cu caracter personal.

Societatea noastra nu vinde, nu transfera, nu dezvaluie si nu permite accesul la datele dumneavoastra cu caracter personal unor terti care nu au legatura cu activitatea sa.

Cat timp prelucram datele dumneavoastra?

Pentru a va asigura o experienta cat mai personalizata in interactiunea cu noi, pastram datele dumneavoastra personale, ca regula generala, pentru o perioada de maximum cinci ani de la ultima dumneavoastra interactiune cu noi, cu exceptia cazurilor in care reglementarile legale aplicabile sau politicile interne de stocare si arhivare impun o perioada mai mare de stocare. Totusi, nu ne angajam sa pastram aceste date pentru intreaga perioada mentionata mai sus si putem sterge sau anonimiza datele dumneavoastra mai devreme.

6. Care sunt drepturile persoanei vizate:

Drepturile tale conform Regulamentului GDPR sunt următoarele:

  • Dreptul de retragere a consimțământului

  • Dreptul de a fi informat cu privire la prelucrarea datelor tale

  • Dreptul de acces asupra datelor

  • Dreptul de a rectifica datele inexacte sau incomplete

  • Dreptul de È™tergere („dreptul de a fi uitat”)

  • Dreptul la restricÈ›ionarea prelucrării

  • Dreptul de a transmite datele pe care le avem despre tine către alt operator

  • Dreptul de a te opune prelucrării datelor

  • Dreptul de a nu face obiectul unei decizii bazate exclusiv pe prelucrarea automată, inclusiv crearea de profiluri

  • Dreptul de a te adresa justiÈ›iei

  • Dreptul de o plângere în faÈ›a unei Autorități de Supraveghere (Pentru Romania: http://www.dataprotection.ro/ ; tel: +40.318.059.211; +40.318.059.212 ; e-mail: anspdcp[at]dataprotection.ro )

Te rugăm să reții că:

  • ÎÈ›i poÈ›i retrage consimțământul în orice moment prin urmarea instrucÈ›iunilor de dezabonare din fiecare e-mail/sms sau alt mesaj electronic.

  • Dacă vrei să îÈ›i exerciÈ›i drepturile, o poÈ›i face prin transmiterea unei cereri scrise, semnate È™i datate la adresa de e-mail: office@teocreditconsulting.ro sau la adresa Reponsabilului nostru cu Protectia Datelor, la office@rosusiasociatii.net .

  • Drepturile enumerate mai sus nu sunt absolute. Există excepÈ›ii, de aceea fiecare cerere primite va fi analizată astfel încât să decidem dacă este întemeiată sau nu. În măsura în care cererea este întemeiată, îÈ›i vom facilita exercitarea drepturilor. Dacă cererea este neîntemeiată, o vom respinge, însă te vom informa asupra motivelor refuzului È™i asupra drepturilor de a depune o plângere la Autoritatea de Supraveghere È™i de a te adresa justiÈ›iei.

  • Vom încerca să răspundem solicitării în termen de 30 de zile. Cu toate acestea, termenul poate fi prelungit în funcÈ›ie de diferite aspect, precum complexitatea cererii, numărul mare de cereri primite sau imposibilitatea de a te identifica într-un termen util.

  • Dacă, deÈ™i depunem toate eforturile, nu reuÈ™im să te identificăm, iar tu nu ne furnizezi informaÈ›ii suplimentare pentru a reuÈ™i să te identificăm, nu suntem obligaÈ›i să dăm curs solicitării.

Datele cu caracter personal care beneficiaza de un regim special de protectie sunt prelucrate in conditii limitative, la aceste informatii avand acces numai anumit persoane din cadrul societatii, si in concordanta cu dispozitiile legale aplicabile acestui tip de date, cu asigurarea unor masuri tehnice adecvate pentru protejarea lor ( parolare si/sau back-up ).

7. Solicitări și exercitarea drepturilor

Dacă ai întrebări sau nelămuriri cu privire la prelucrarea informaÈ›iilor tale sau doreÈ™ti să îÈ›i exerciÈ›i drepturile legale sau ai orice altă solicitare cu privire la confidenÈ›ialitate si prelucrarea datelor personale, ne poÈ›i contacta la numarul de telefon 0720154851, ne poti scrie la adresa sediului social sau la adresa de e-mail a Responsabilului nostru cu Protectia Datelor, respectiv office@rosusiasociatii.net .

Politica generala privind protectia datelor cu caracter personal GDPR

Incepand cu 25 mai 2018 a devenit aplicabil Regulamentul General privind Protectia Datelor (UE) 2016/679 (GDPR). GDPR este o reglementare unica, direct aplicabila in toate statele membre ale Uniunii si inlocuieste Directiva 95/46/CE si, implicit, prevederile Legii nr. 677/2001 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date.

ProtecÈ›ia datelor dumneavoastră cu caracter personal este importantă pentru noi, prin urmare, acordăm o atenÈ›ie deosebită protejării vieÈ›ii private a clientilor nostri, a vizitatorilor care accesează site-ul https://www.teocreditconsulting.ro, precum È™i a celor ale căror date cu caracter personal ne-au fost furnizate de o terță parte, sau la care am avut acces dintr-o altă sursă, în conformitate cu Regulamentul (UE) 2016/679 al Parlamentului European È™i al Consiliului din data de 27 aprilie 2016 privind protecÈ›ia persoanelor fizice în ceea ce priveÈ™te prelucrarea datelor cu caracter personal È™i libera circulaÈ›ie a acestor date (denumit în continuare “GDPR”).

Vă rugăm să acordaÈ›i o atenÈ›ie deosebită lecturării următoarei Politici (denumită în continuare “Politica GDPR”) pentru a înÈ›elege modul în care vor fi tratate informaÈ›iile dumneavoastră („date personale”).

Prezenta politica GDPR explică practicile TEOCREDITCONSULTING SRL pe acest subiect. (în continuare denumită “Societatea”), referitoare la aplicarea prevederilor GDPR, precum È™i drepturile de care beneficiaÈ›i cu privire la modul în care informaÈ›iile dumneavoastră sunt prelucrate de către Societate.

Prelucrarea datelor cu caracter personal efectuată de Societate se va realiza întotdeauna în conformitate cu prevederile GDPR, precum È™i cu reglementările privind protecÈ›ia datelor cu caracter personal

Prin Politica GDPR, Societatea doreste să informeze persoanele vizate cu privire la natura datelor cu caracter personal pe care le colectăm È™i le procesăm, precum È™i cu privire la scopurile prelucrării. În plus, persoanele vizate sunt informate prin intermediul Politicii GDPR È™i cu privire la drepturile de care beneficiază.

 

CINE SUNTEM?

Suntem societatea TEOCREDITCONSULTING SRL, persoana juridica romana, cu sediul in OraÅŸ Pantelimon, Intrarea CICOAREI, Nr. 2, Camera 2, Judet Ilfov, inmatriculata in Registrul Comertului sub nr. J23/1593/2019, avand cod fiscal 40938553. Avem ca domeniu principal de activitate: “COD CAEN 6619 – Activitati auxiliare intermedierilor financiare, exclusiv activitati de asigurari si fonduri de pensii.”

Societatea acÈ›ioneaza ca un imputernicit al institutiilor financiare bancare si non bancare (IFN) in vederea finalizarii obtinerii unui produs de creditare de la acestea, fiind un împuternicit al acestora în raport cu dvs. Societatea nu intra într-un raport comercial cu dvs. in ceea ce priveste activitatea de creditare, cu excepÈ›ia unor cazuri excepÈ›ionale, când se poate incheia cu dvs. un contract privind conditiile colaborarii si achitarea unui tarif de intermediere financiar-bancara.

La rândul său, Societatea îÈ™i derulează activitarea sa prin mai mulÈ›i colaboratori externi (consilieri financiari) care acÈ›ionează ca împuterniciÈ›i, respectiv sub-împuterniciÈ›i ai institutiilor financiare bancare (banci) si non bancare (IFN).

 

CE SUNT DATELE CU CARACTER PERSONAL?

„Date personale” iÌ‚nseamnă orice informație sau informații care vă pot identifica direct (de exemplu, numele dumneavoastră) sau indirect (de exemplu, prin intermediul datelor pseudonime, cum ar fi un număr de identificare unic). Aceasta iÌ‚nseamnă că datele personale includ aspecte precum numele si prenumele, adresa de e-mail, domiciliul, telefonul mobil, datele pe copia cărÈ›ii de identitate, date de stare civila numele de utilizator, situatia financiar-bancara, incidente de plata, scoring-ul bancar, fotografiile de profil, preferințele personale și obiceiurile de cumpărături, conținutul generat de utilizatori, informațiile financiare și informațiile privind situația financiară. Acesta ar putea include și identificatori numerici unici, cum ar fi adresa IP a computerului dumneavoastră sau adresa MAC a dispozitivului dumneavoastră mobil, precum și modulele cookie.

 

CE ÎNSEAMNÄ‚ PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL?

“Prelucrarea” înseamnă orice operaÈ›iune sau set de operaÈ›iuni efectuate asupra datelor cu caracter personal sau asupra seturilor de date cu caracter personal, cu sau fără utilizarea de mijloace automatizate, cum ar fi colectarea, înregistrarea, organizarea, structurarea, stocarea, adaptarea sau modificarea, extragerea, consultarea, utilizarea, divulgarea prin transmitere, diseminarea sau punerea la dispoziÈ›ie în orice alt mod, alinierea sau combinarea, restricÈ›ionarea, È™tergerea sau distrugerea.

 

CARE SUNT DATELE DVS. CU CARACTER PERSONAL PE CARE LE PRELUCRÄ‚M?

Datele dvs. cu caracter personal care vor fi prelucrate sunt următoarele: nume, prenume, domiciliu/ reÈ™edință, serie È™i nr. carte de identitate, stare civilă, CNP, vârstă, cetățenie, data naÈ™terii, număr de telefon È™i e-mail, situatia financiar-bancara, incidente de plata, scoring-ul bancar, date care rezultă din Biroul de Credite, fisa fiscala, precum si din actele de proprietate (inclusiv din istoricul proprietăților, precum È™i din extrasele de Carte Funciară aferente imobilelor proprietate personală), precum si orice alte date personale necesare in legatura cu desfasurarea activitaitii de intermediere. Prelucrarea datelor se va face avand in vedere principiul proportionalitatii si oportunitatii, astfel ca nu vor fi procesate date personale care exced obiectului nostru de activitate in relatia cu dvs.

 

OPERATOR DE DATE CU CARACTER PERSONAL

Operatorii de date cu caracter personal (denumit în continuare “operatorul”) sunt institutiilor financiare bancare si non bancare (IFN), in majoritatea cazurilor Societatea actionând doar ca un împuternicit al acestora, avand in vedere contractele incheiate cu aceste entitati. Prin exceptie, in anumite ipoteze stabilite de Regulament, Societatea actioneaza direct si ca operator de date cu caracter personal.

 

PRINCIPII PRIVIND PRELUCRAREA DATELOR

Societatea se obligă să respecte principiile de protecÈ›ie a datelor cu caracter personal (denumite în continuare „Principiile”) prevăzute de GDPR, pentru a se asigura că toate datele sunt:

  • Prelucrate în mod corect, legal È™i transparent;

  • Colectate în scopuri specificate, explicite È™i legitime;

  • Adecvate, relevante È™i limitate în raport cu scopurile pentru care sunt prelucrate;

  • Corecte È™i actualizate;

  • Păstrate într-o formă care nu permite identificarea persoanelor vizate mai mult timp decât este necesar în raport de scopul prelucrării;

  • Procesate în conformitate cu drepturile persoanei vizate, într-un mod care să asigure o securitate adecvată a prelucrării, astfel încât datele să fie integre, confidenÈ›iale È™i disponibile.

 

TEMEIUL ȘI SCOPURILE PRELUCRĂRII DATELOR CU CARACTER PERSONAL

În scopul încheierii È™i executării contractelor – Conform art. 6 alin. 1 lit. b) din GDPR, pot fi prelucrate date personale în scopul încheierii sau executării contractului (activitatii) de intermediere. Pentru a putea să vă oferim produsele È™i serviciile noastre, este nevoie să prelucrăm date cu caracter personal care vă aparÈ›in, in conditiile comunicate de noi catre dvs.

În scopul îndeplinirii unor obligaÈ›ii legale – Conform art. 6 alin. 1 lit. c) din GDPR, pot fi prelucrate date personale în scopul îndeplinirii unor obligaÈ›ii legale. Solicităm o serie de date personale, inclusiv, în anumite situaÈ›ii, codul numeric personal, în scopul de a ne îndeplini obligaÈ›iile impuse de către autoritățile fiscale în legătură cu facturarea È™i raportările către autoritățile fiscale.

În scop de marketing – Conform art. 6 alin. 1 lit. a) din GDPR, pot fi prelucrate date personale dacă persoana vizată È™i-a dat consimțământul pentru prelucrarea datelor sale cu caracter personal pentru unul sau mai multe scopuri specifice. Astfel, datele dumneavoastră cu caracter personal vor fi utilizate cu scopul de a vă transmite mesaje de marketing, oferte, È™tiri, viitoare campanii, invitaÈ›ii la diverse evenimente, etc; inclusiv în scop de marketing direct (inclusiv transmiterea catre dvs. de mesaje de informare/comerciale/de marketing, privind activitatea societatii noastre si/sau a tertilor/colaboratorilor cu care societatea noastra are relatii comerciale sau de orice alta natura, la adresele dvs. de contact furnizate catre noi <e-mail, telefon, sms, etc>, inclusiv, dar fara a se limita la: (oferte, promotii, mesaje publicitare, etc.)

În scopul îndeplinirii obiectului nostru de activitate – Conform art. 6 alin. 1 lit. a) din GDPR, pot fi prelucrate date personale dacă persoana vizată È™i-a dat consimțământul pentru prelucrarea datelor sale cu caracter personal pentru unul sau mai multe scopuri specifice, precum este si cel de intermediere credite, etc. Astfel, vă putem contacta sau putem transmite datele dumneavoastră cu caracter personal în scopul realizării obiectului nostru de activitate, in conditiile stabilite cu dvs si in conformitate cu regulamentul GDPR.

În scop de securitate, in vederea prevenirii fraudelor si a infractiunilor, Societatea poate inregistra video atat la interior cat si la exterior sediile si birourile de vanzari, fara insa a transmite sau divulga aceste inregistrari catre alte persoane, cu exceptia organelor statului competente, daca sunt solicitate conform legii. In orice situatie, insa, veti fi informat asupra acestui aspect, atat in mod direct, cat si prin afisare la sediile noastre, urmand sa fiti informat cu privire la toate detaliile prelucrarii acestor date.

 

PROCESAREA FORMULARULUI DE CONTACT

Societatea noastra va folosi informaÈ›iile pe care le furnizaÈ›i în secÈ›iunea corespunzătoare de contact, existentă pe site, exclusiv cu scopul de a procesa solicitarea dumneavoastră.

Prin furnizarea oricăror date cu caracter personal prin intermediul site-ului https://www.teocreditconsulting.ro, înÈ›elegeÈ›i È™i sunteÈ›i de acord că datele dumneavoastră vor fi prelucrate în conformitate cu prevederile Politicii GDPR.

Vă rugăm să aveÈ›i în vedere faptul că pentru a putea procesa solicitările dumneavoastră transmise în secÈ›iunea de contact a site-ului, este posibil ca, în anumite circumstanÈ›e, să avem obligaÈ›ia de a divulga datele dumneavoastră partenerilor cu care Societatea colaborează È™i/ sau altor terÈ›i furnizori de servicii ai Societatii.

Cu toate acestea, Societatea noastra a adoptat măsuri tehnice È™i organizatorice adecvate pentru a asigura securitatea transferului de date, precum È™i prelucrarea în conformitate cu cerinÈ›ele GDPR a datelor dumneavoastră de către entitățile menÈ›ionate anterior.

Societatea noastra se obligă să nu prelucreze datele cu caracter personal furnizate în alt scop decât acela pentru care au fost transmise de catre dvs, cu excepÈ›ia situaÈ›iilor în care există consimțământul dumneavoastră expres pentru a le utiliza È™i în alte scopuri.

 

De asemenea, este posibil ca Societatea să aibă acces È™i la alte date cu caracter personal prin stabilirea de către dvs. a unei legături cu firmele din grupul nostru sau cu colaboratorii nostri, prin prelucrarea datelor comunicate în urma conversaÈ›iilor telefonice, conversaÈ›ii e-mail, prezentarea la sediul nostru în vederea obÈ›inerii de informaÈ›ii, etc.

Prin contactarea Societatii noastre în oricare mod stipulat mai sus sau oricare altă metodă care presupune o comunicare mijlocită sau nemijlocită între dvs. È™i noi, înÈ›elegeÈ›i È™i sunteÈ›i de acord că datele dumneavoastră vor fi prelucrate în conformitate cu prevederile Politicii GDPR.

De asemenea, atunci cand vizitati site-ul nostru, putem prelucra informatii despre dispozitivele utilizate pentru accesarea site-urilor si despre interactiunea dumneavoastra cu site-urile.

Totodata, in ceea ce priveste chat-ul (dupa caz) de pe site-ul https://www.teocreditconsulting.ro , consimtamantul tau va fi solicitat in prealabil transmiterii oricarui tip de date personale catre noi, prin solicitarea acordului de utilizare a chat-ului conform politicilor de confidentialitate si de prelucrare a datelor personale ale site-ului nostru. Accesul la chat va fi permis numai ulterior acceptarii exprese a conditiilor de utilizare, astfel ca este imposibila transmiterea de date personale prin intermediul chatului fara ca anterior sa fi fost obtinut consimtamantul pentru utilizarea acestuia potrivit conditiilor de utilizare specifice.

Acelasi principiu se aplica oricarei posibilitati de transmitere de date personale prin intermediul site-ului (formulare de contact, etc), acordarea prealabila a consimtamantului fiind solicitata anterior transmiterii oricaror categorii de date personale.

 

DIVULGAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL CÄ‚TRE TERÈšI

Datele cu caracter personal prelucrate de către noi  vor putea fi divulgate È™i/ sau transferate către terÈ›i doar în situaÈ›ia în care există consimțământul dumneavoastră expres pentru a proceda în acest sens, cu excepÈ›ia situaÈ›iilor în care există o obligaÈ›ie legală/ contractuală pentru noi de a proceda în acest mod.

Societatea poate transmite datele dumneavoastră cu caracter personal birourilor notariale, institutiilor financiare bancare si non-bancare, intermediarilor de tranzactii, autoritatilor publice, organelor judiciare, consultantilor externi catre care am externalizat furnizarea anumitor servicii si alte categorii de destinatari, dupa caz, implicati in desfasurarea activitatii pentru care ne-ati solicitat, exclusiv din Romania.

Vă rugăm să aveÈ›i în vedere faptul că este posibil ca în anumite circumstanÈ›e să avem obligaÈ›ia de a divulga datele dumneavoastră cu caracter personal, partenerilor cu care societata noastra colaborează È™i/ sau altor terÈ›i furnizori de servicii ai nostri.

 

PRELUCRAREA DATELOR DE CĂTRE TERȚI, ALTE SITE-URI ȘI SPONSORI

Site-ul https://www.teocreditconsulting.ro  poate conÈ›ine, la un moment dat, link-uri de acces către alte site-uri ale căror politici de prelucrare a datelor pot fi diferite de cele ale Societatii noastre.

Vă rugăm să aveÈ›i în vedere È™i să consultaÈ›i politicile privind protecÈ›ia datelor cu caracter personal ale celorlalte site-uri, societatea noastra neasumându-È™i responsabilitatea cu privire la informaÈ›iile trimise sau colectate de aceste terÈ›e părÈ›i.

 

PRELUCRARE AUTOMATÄ‚ DE DATE. COOKIE

Site-ul https://www.teocreditconsulting.ro  foloseÈ™te identificatori de tip Cookie. În acest sens puteÈ›i consulta Politica noastră de Cookie, disponibilă pe site, È™i vă puteÈ›i exercita dreptul de a dezactiva Cookies, astfel cum este mai jos precizat.

Exista insa un set minim de module cookie care sunt strict esentiale pentru navigarea optima pe site-ul nostru, astfel incat daca nu sunteti de acord cu utilizarea acestora, este posibil ca accesul la site sa nu fie posibil datorita aspectelor tehnice implicate.

Va rugam sa consultati politica separata privind Cookie pentru mai multe informatii.

 

PERIOADA STOCÄ‚RII DATELOR

Societatea noastra poate păstra datele prelucrate pentru diferite perioade de timp, apreciate ca fiind rezonabile, în conformitate cu scopurile indicate anterior. Păstrăm datele dumneavoastră numai pentru perioada necesară pentru atingerea scopului pentru care deÈ›inem datele, pentru a satisface nevoile dumneavoastră sau pentru a ne îndeplini obligaÈ›iile impuse de lege.

Pentru a È™ti cât timp pot fi păstrate datele dumneavoastră, folosim următoarele criterii:

  • Atunci când achiziÈ›ionaÈ›i sau beneficiati de servicii ale societatii noastre, păstrăm datele dumneavoastră personale pe durata relaÈ›iei noastre contractuale È™i ulterior pe perioada stabilita de normele financiar – contabile;

  • În cazul în care participaÈ›i la o ofertă promoÈ›ională, păstrăm datele dumneavoastră personale pe durata ofertei promoÈ›ionale, precum si pe o durata de timp ulterioara astfel cum este convenit de comun acord cu dvs prin formularul de consimtamant.

  • În cazul în care ne contactaÈ›i pentru o întrebare, păstrăm datele dumneavoastră personale pe durata necesară procesării întrebărilor dvs., dar nu mai mult de 3 ani de la ultima corespondență trimisă;

  • În cazul în care creaÈ›i un cont pe site-ul nostru, păstrăm datele dumneavoastră personale până când solicitaÈ›i să le È™tergem sau pana le stergem noi după o perioadă de inactivitate (fără o interacÈ›iune activă cu noi). În acest sens, menÈ›ionăm că datele prelucrate pentru acest scop vor fi È™terse dupa 5 ani după ultima interacÈ›iune cu utilizatorul contului (ca de exemplu, login in contul dumneavoastră);

  • În cazul în care v-aÈ›i oferit consimțământul pentru marketing, păstrăm datele dumneavoastră personale până când vă dezabonaÈ›i sau solicitaÈ›i să le È™tergem sau după o perioadă de inactivitate (fără o interacÈ›iune activă cu mărcile noastre) definite în conformitate cu reglementările È™i îndrumările locale. În acest sens, menÈ›ionăm că datele stocate în bazele noastre de date pentru scopul comunicărilor de marketing direct sunt È™terse din evidenÈ›ele acestor baze de date la 5 ani de ultima interacÈ›iune cu dumneavoastră;

  • În cazul în care modulele cookie sunt stocate pe computer, le păstrăm atâta timp cât este necesar pentru ca acestea să îÈ™i atingă scopurile (de exemplu, pe durata unei sesiuni pentru cookie-urile de coÈ™ de cumpărături sau cookie-urile pentru ID-uri de sesiune) È™i pentru o perioadă definită în conformitate cu reglementările È™i îndrumările locale. În acest sens, menÈ›ionăm că datele prelucrate prin modulele cookies folosite pentru a furniza publicitate comportamentală online, pentru a ne personaliza serviciile pentru dumneavoastră È™i pentru a permite distribuirea conÈ›inutului nostru pe site-uri de socializare (butoane de distribuire destinate afișării site-ului), vor fi păstrate pentru o perioadă de maxim 5 ani de la colectarea acestora, în baza consimțământului dumneavoastră.

 

DREPTURILE PERSOANELOR VIZATE

În conformitate cu GDPR, aveÈ›i o serie de drepturi cu privire la datele personale pe care societatea le prelucrează:

  1. Dreptul de acces la datele prelucrare – Aveți dreptul de a accesa datele personale pe care le deținem. Prima furnizare de informaÈ›ii se va face fără a percepe niciun fel de taxă. Dacă veÈ›i mai avea nevoie de copii ale informaÈ›iilor deja furnizate, este posibil să percepem o taxă rezonabilă ținaÌ‚nd cont de costurile administrative de furnizare a informațiilor. Solicitările vădit neiÌ‚ntemeiate, excesive sau repetate pot să nu primească un răspuns.

  2. Dreptul la rectificarea datelor – Aveți dreptul să cereți ca Datele dumneavoastră să fie rectificate dacă sunt inexacte sau iÌ‚nvechite și/ sau să le completați dacă acestea sunt incomplete. Dacă aveți un cont, poate fi mai ușor să vă corectați propriile date prin intermediul funcției „Contul meu”.

  3. Dreptul la È™tergerea datelor (“dreptul de a fi uitat”) – IÌ‚n unele cazuri, aveți dreptul de a obține ștergerea sau distrugerea Datelor dumneavoastră. Acesta nu este un drept absolut, deoarece uneori s-ar putea să fim forțați să păstrăm Datele dumneavoastră din motive legale sau juridice.

  4. Dreptul la restricÈ›ionarea prelucrării – Aveți dreptul să solicitați restricționarea procesării Datelor dumneavoastră. Acest lucru iÌ‚nseamnă că prelucrarea Datelor dumneavoastră este limitată, astfel iÌ‚ncaÌ‚t să putem păstra Datele, dar să nu le utilizăm sau să le procesăm. Acest drept se aplică iÌ‚n circumstanțe specifice prevăzute de Regulamentul general privind protecția datelor, și anume:
    – exactitatea Datelor este contestată de persoana vizată (adică de dumneavoastră), pentru o perioadă care permite operatorului (adică Societatea) să verifice corectitudinea Datelor;
    – prelucrarea este ilegală și persoana vizată (adică dumneavoastră) se opune ștergerii Datelor și solicită restricția de utilizare a acestora;
    – operatorul (de exemplu, Societatea) nu mai are nevoie de Date pentru prelucrare, dar acestea sunt solicitate de persoana vizată (adică de dumneavoastră) pentru stabilirea, exercitarea sau apărarea unor pretenții legale;
    – persoana vizată (adică dumneavoastră) a ridicat obiecții procesării bazată pe motive legitime din partea operatorului (iÌ‚n acest caz Societatea) iÌ‚n temeiul verificării dacă motivele legitime ale operatorului (Societatea) depășesc pe cele ale persoanei vizate (adică dumneavoastră).

  5. Dreptul la portabilitatea datelor – Aveți dreptul să mutați, să copiați sau să transferați datele care vă interesează din baza noastră de date iÌ‚ntr-o alta. Acest lucru se aplică numai datelor pe care le-ați furnizat, atunci caÌ‚nd procesarea se bazează pe consimțămaÌ‚ntul dumneavoastră sau pe baza unui contract și este implementată prin mijloace automate.

  6. Dreptul de opoziÈ›ie – Vă puteți opune iÌ‚n orice moment prelucrării datelor dumneavoastră atunci caÌ‚nd o astfel de prelucrare se bazează pe un interes legitim.

  7. Dreptul de a retrage consimțământul în orice moment – Vă puteți retrage consimțămaÌ‚ntul iÌ‚n ceea ce privește prelucrarea datelor dumneavoastră atunci caÌ‚nd o astfel de procesare se bazează pe consimțămaÌ‚nt. Retragerea consimțămaÌ‚ntului nu afectează legalitatea prelucrării pe baza consimțămaÌ‚ntului iÌ‚nainte de retragerea acestuia.

  8. Dreptul de a depune o plângere la autoritatea de supraveghere competentă – Aveți dreptul să depuneți o plaÌ‚ngere iÌ‚n fața autorității de protecție a datelor din țara dumneavoastră de reÈ™edință sau de domiciliu pentru a contesta practicile de protecție a datelor oferite de Societate.

  9. Dreptul de a vă opune prelucrării datelor dumneavoastră în scopuri de marketing direct – Vă puteți dezabona sau renunța la comunicarea noastră de marketing direct iÌ‚n orice moment. Este mai ușor să faceți acest lucru daÌ‚nd clic pe linkul „dezabonare” iÌ‚n orice e-mail sau comunicare pe care vi le trimitem.

  10. Dreptul de a vă opune prelucrării datelor dumneavoastră de către noi atunci când desfășurăm acÈ›iuni în interes public sau în interesele legitime proprii sau ale unui terÈ› – Vă puteți opune iÌ‚n orice moment prelucrării datelor dumneavoastră atunci caÌ‚nd o astfel de prelucrare se bazează pe un interes legitim.

  11. Dreptul de a dezactiva Cookies – aveți dreptul să dezactivați modulele cookie. Setările din browser-ele de Internet sunt de obicei programate iÌ‚n mod implicit pentru a accepta modulele cookie, dar puteți să le reglați ușor modificaÌ‚nd setările browser ului. Multe module cookie sunt utilizate pentru a spori gradul de utilizare sau funcționalitate a site-urilor web / aplicațiilor; prin urmare, dezactivarea modulelor cookie vă poate iÌ‚mpiedica să utilizați anumite părți ale site-urilor sau aplicațiilor noastre, așa cum este detaliat iÌ‚n tabelul Cookie relevant. Dacă doriți să restricționați sau să blocați toate cookie-urile stabilite de site-urile web / aplicațiile noastre (care vă pot iÌ‚mpiedica să utilizați anumite părți ale site-ului) sau orice alte site-uri / aplicații, puteți face acest lucru prin setările browserului. Funcția Ajutor din browserul dumneavoastră vă va spune cum. Pentru mai multe informații, consultați următoarele linkuri: http://www.aboutcookies.org/;

Vă puteÈ›i exercita oricare dintre aceste drepturi în ceea ce priveÈ™te datele personale pe care Societatea le prelucrează prin adresarea unei simple cereri către DPO-ul Societatii noastre, la adresa de e-mail office@rosusiasociatii.net . Într-o astfel de situaÈ›ie este foarte posibil să solicităm o dovadă a identității dumneavoastră.

 

SOLICITÄ‚RI JURIDICE

Accesăm, păstrăm și oferim informațiile dumneavoastră autorităților de reglementare, factorilor de aplicare a legii sau altor entități:

  1. Ca răspuns la o solicitare de natură juridică, atunci când considerăm, cu bună-credință, că legea ne impune acest lucru. De asemenea, este posibil să răspundem la solicitări de natură juridică atunci când considerăm, cu bună-credință, că răspunsul impus de legile din jurisdicÈ›ia respectivă afectează utilizatorii din acea jurisdicÈ›ie È™i este conform cu standardele recunoscute la nivel internaÈ›ional.

  2. Atunci când considerăm, cu bună credință, că este necesar pentru: a detecta, a preveni È™i a răspunde la acte de fraudă, utilizarea neautorizată a oricărui material care ne aparÈ›ine, încălcări ale condiÈ›iilor sau politicilor noastre sau alte activități dăunătoare sau ilegale, pentru a ne proteja pe noi (inclusiv drepturile, bunurile sau materialele noastre), pe dumneavoastră È™i pe alÈ›ii, inclusiv în cadrul investigaÈ›iilor sau al anchetelor autorităților de reglementare sau pentru a preveni decesul sau vătămarea corporală iminentă. De exemplu, dacă este relevant, furnizăm informaÈ›ii către È™i primim informaÈ›ii de la terÈ›i parteneri despre fiabilitatea contului dumneavoastră, pentru a preveni frauda, abuzul È™i alte activități dăunătoare în cadrul È™i în afara materialelor noastre.
    InformaÈ›iile pe care le primim despre dumneavoastră pot fi accesate È™i stocate o perioadă mai lungă de timp atunci când fac obiectul unei solicitări de natură juridică sau unei obligaÈ›ii legale, al unei anchete guvernamentale, sau al unor investigaÈ›ii privind posibile încălcări ale condiÈ›iilor sau politicilor noastre, sau în alte cazuri pentru a preveni prejudiciile.

 

RELAÈšIILE CU ALÈšI OPERATORI

În funcÈ›ie de context, s-ar putea să ne găsim în situaÈ›ia necesității absolute de a oferi informaÈ›ii la un nivel mai înalt, atât global, cât È™i intern sau extern, partenerilor noÈ™tri È™i celor cu care facem transfer de date cu respectarea GDPR, în virtutea asigurării oferirii unor servicii cât mai profesionale cu putință. InformaÈ›iile prelucrate de Societate ar putea fi transferate, transmise sau stocate È™i prelucrate în UE sau în alte țări decât È›ara în care locuiÈ›i, în scopurile descrise în această politică. Aceste transferuri de date sunt necesare pentru a putea furniza servicii la cel mai înalt nivel, precum È™i a continua să vă furnizăm materialele noastre la cel mai bun nivel profesional. Utilizăm clauze contractuale standard aprobate de Comisia Europeană È™i ne bazăm pe deciziile privind caracterul adecvat emise de Comisia Europeană cu privire la anumite țări, după caz, în ceea ce priveÈ™te transferurile de date din SEE către Statele Unite È™i către alte țări.

 

SECURITATEA PRELUCRÄ‚RII

Societatea a adoptat măsuri tehnice È™i organizatorice de prelucrare a datelor, actualizate în conformitate cu cerinÈ›ele GDPR, cu scopul de a proteja datele dumneavoastră cu caracter personal împotriva oricăror acÈ›iuni de acces neautorizat, utilizare necorespunzătoare sau divulgare, modificare neautorizată, distrugere sau pierdere accidentală. ToÈ›i angajaÈ›ii È™i colaboratorii Societatii, precum È™i orice terÈ›e părÈ›i care acÈ›ionează în numele È™i pe seama acesteia  sunt obligaÈ›i să respecte confidenÈ›ialitatea informaÈ›iilor dumneavoastră È™i cerinÈ›ele GDPR, în conformitate cu prevederile Politicii GDPR.

 

EXONERARE DE RÄ‚SPUNDERE

Site-ul Societatii poate conÈ›ine legături către alte site-uri È™i/sau alte pagini web care nu sunt proprietatea noastra. Societatea nu îÈ™i asumă nicio responsabilitate cu privire la conÈ›inutul acestor site-uri È™i, prin urmare, nu va putea fi È›inută răspunzătoare pentru conÈ›inutul, publicitatea, bunurile, serviciile, software-ul, informaÈ›iile sau alte materiale disponibile pe sau prin intermediul acestor site-uri. Societatea noastra nu va fi responsabilă de pierderea datelor cu caracter personal, de orice efecte negative asupra datelor personale ale vizitatorilor sau de alte daune morale È™i/ sau patrimoniale cauzate de accesul la respectivele site-uri.

 

ACTUALIZAREA POLITICII DE PROTECȚIE ȘI PRELUCRARE A DATELOR CU CARACTER PERSONAL

Vă rugăm să aveÈ›i în vedere faptul că prezenta Politică poate face obiectul unor modificări periodice de conÈ›inut, prin actualizarea site-ului nostru.

Vă rugăm să nu continuați să utilizați site-ul nostru dacă nu sunteți de acord cu astfel de modificări. De asemenea, vă recomandăm să verificați această pagină pentru orice actualizare.

Termenii Politicii GDPR se interpretează în conformitate cu legislaÈ›ia aplicabilă.

 

CONTACT

Dacă aveți iÌ‚ntrebări sau preocupări cu privire la modul iÌ‚n care tratăm și folosim datele dumneavoastră cu caracter personal sau doriți să vă exercitați oricare dintre drepturile dumneavoastră, vă rugăm să ne contactați accesând datele de contact existente pe site. Daca doresti sa contactezi Responsabilul cu Protectia Datelor numit in cadrul Societatii, o poti face la numarul de telefon 0720.154.851 sau la adresele de e-mail: office@rosusiasociatii.net sau office@teocreditconsulting.ro.

Termeni si conditii

Termeni și condiții de utilizare a serviciilor TEOCREDITCONSULTING SRL

Prin politica de confidentialitate vom explica de ce colectam datele cu caracter personal, cum le folosim, cum le stocam in conditii de siguranta si conditiile in care le putem divulga altora.

Operatorul de date cu caracter personal :

TEOCREDITCONSULTING SRL, inregistrat la registrul Comertului cu numarul J23 / 1593 / 2019,C.U.I.: 40938553, este un operator de date cu caracter personal, astfel prelucreaza datele dumneavoastra cu caracter personal in calitatea dumneavoastra de client potential sau existent(client persoana fizica, beneficiar real, codebitor sau reprezentant desemnat), conform definiÈ›iei, data acestei categorii in cadrul GDPR.  In momentul in care vizitati si navigati  pe site-ul www.teocreditconsulting.ro, sau cand comunicati cu TEOCREDITCONSULTING SRL prin intermediul site-ului, TEOCREDITCONSULTING SRL inregistreaza numai informatiile pe care dumneavoastra le oferiti in mod voluntar.

Site-ul www.teocreditconsulting.ro, poate include link-uri catre alte website-uri asupra carora TEOCREDITCONSULTING SRL nu are niciun control. Astfel TEOCREDITCONSULTING SRL nu este responsabila de politicile privind confidentialitatea sau modalitatea de prelucrare a datelor cu caracter personal a altor website-uri.

Pentru orice nelamurire cu privire la această politică de confidențialitate, vă rugăm să contactați responsabilul cu protecția datelor cu caracter personal la adresa de e-mail office@teocreditconsulting.ro

Ce date cu caracter personal colectăm despre dumneavoastră:

  1. Datele cu caracter personal furnizate de dumneavoastra pentru a solicita serviciile noastre:

  • Nume È™i prenume;

  • Adresa de email;

  • Numarul de telefon;

  • Locatie;

  • Tipul de credit dorit;

  1. Informații despre interactiunea dumneavoastra cu website-ul nostru:

La accesarea website-ului se vor inregistra automat adresa IP a dispozitivului de pe care accesati site-ul nostru web, precum si informatii cu privire la comportamentul general al dumneavoastra pe site (timp petrecut pe site, informatiile solicitate, data si ora solicitarii, tipul si versiunea browser-ului , sistemul de operare ,numar de vizite, pagini vizitate, erorile de descarcare, clicuri, versiunile de plug-in, precum si alte date statistice ale vizitatorilor).

Site-ul www.teocreditconsulting.ro, utilizeaza cookie-uri pentru a asigura o asigura o navigare placuta si eficienta a vizitatorilor. De retinut faptul ca aveti dreptul de a refuza cookie-urile. Acest lucru se poate face prin ajustarea setarilor browserului.Puteti citi mai multe despre cookie-uri si modul in care le gestionăm , consultand Declaratia cu privire la cookie-uri.

De ce sunt procesate datele dumneavoastra cu caracter personal:

Prelucrarea datelor dvs cu caracter personal sunt prelucrate strict in urmatoarele scopuri:

  • In contextul indeplinirii obiectului de activitate a societatii TEOCREDITCONSULTING SRL;

  • In scopul inceperii, continuarii si finalizarii relatiei cu dvs si pentru stabilirea eligibilitatii dvs privind acordarea de servicii si produse bancare;

  • Privind consultarea arhivei electronice: Biroul de Credit, pentru obtinerea informatiilor inregistrate pe numele dvs;

  • In scopul verificarii identitatii dvs, de evaluare a nevoilor dvs financiar bancare si de a va pune la dispozitie informatii privind serviciile de intermediere produse financiar bancare sau de creditare, ce tin de activitatea desfasurata de societatea TEOCREDITCONSULTING SRL;

  • In vederea prevenirii fraudelor, pentru mentinerea securitatii platformei web, pentru imbunatatirea serviciilor noastre;

  • Pentru a respecta obligatiile si reglementarile legale in cazul unui audit;

  • In scopul de marketing,publicitate,sondaje;

Care sunt categoriile de persoane vizate privind prelucrarea datelor cu caracter personal?

Categoriile de interes privind prelucrarea datelor cu caracter personal o reprezinta persoanele fizice, indiferent de domeniul de activitate desfasurat.

Care sunt categoriile de destinatari carora le-au fost sau le vor fi dezvaluite datele cu caracter personal?

  • institutii de credit si/sau bancare;

  • reprezentanti Teocreditconsulting;

  • clienti sau viitori clienti si/sau reprezentati legali ai acestora;

  • terti care ne-au mandatat sa le intermediem vanzarea si promovarea produselor si a serviciilor lor;

  • agenti, contractori sau furnizori de servicii precum servicii de curierat, telecomunicatii, stocare, arhivare, prelucrare, IT;

  • biroul de credit;

  • agenti si/sau societati de asigurare;

  • agenti si/sau agentii imobiliare;

  • evaluatori;

Imi sunt transferate datele cu caracter personal?

Transferul datelor se poate face privind indeplinirea scopurilor mentionate anterior, insa doar in statele din cadrul Uniunii Europene.

Care este termenul de stocare si utilizare a datelor cu caracter personal?

Datele dumneavoastra vor fi stocate si utilizate pentru o perioada de timp necesara conformarii cu obligatiile legale impuse de reglementările specifice domeniului nostru de activitate.

Care sunt masurile de securitate a datelor cu caracter personal?

Operatorul Teocreditconsulting SRL, va depune toate diligentele necesare privind protejarea datelor dumneavoastra cu caracter personal.

Care sunt sunt drepturile dumneavoastra cu privire la datele cu caracter personal?

  • de a solicita limitarea utilizarii datelor dumneavoastra;

  • de a solicita o copie a datelor dumneavoastra cu caracter personal aflate in posesia operatorului Teocreditconsulting SRL;

  • de a solicita corectarea datelor dumneavoastra;

  • de a solicita stergerea datelor dumneavoastra sau de a restrictiona prelucrarea, cu precizarea ca stergerea se poate face numai dupa ce acestea nu ii mai sunt necesare Operatorului, in conformitatea cu legea in vigoare;

  • de a primi informatiile furnizate, utilizate pentru a transmite acele date altui operator de date;

  • de a va retrage consimtamantul pentru utilizarea datelor dumneavoastre de catre operator. De retinut faptul ca daca va retrageti consimtamantul, acest lucru nu va afecta legalitatea utilizarii datelor dumneavoastra inainte de momentul la care va retrageti consimtamantul!

  • de a nu fi supus unei decizii individuale automate;

  • de a inainta o plangere catre Autoritatea Nationala de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal, pentru o presupusa incalcare a protectiei datelor dumneavoastra cu caracter personal.

De retinut ca in cazul in care solicitati acces la informatiile dumneavoastra si/sau va retrageti consimtamantul pentru utilizarea datelor, in conformitate cu legea in vigoare suntem obligati sa solicitam informatii specifice de la dumneavoastra pentru a va confirma identitatea. Aceste masuri de securitate sunt concepute pentru a se asigura ca datele dumneavoastra cu caracter personal nu vor fi divulgate unei alte persoane, asadar pentru a va proteja informatiile si a reduce riscul de acces neautorizat la acestea.

Modificari aduse politicii noastre de confidentialitate:

In cazul in care Politica de Confidentialitate privind utilizarea si procesarea datelor cu caracter personal se va modifica, in conformitate cu legea, specificam faptul ca modificarea se va realiza pe aceasta pagina, cu o versiune actualizata a politicii, fara a va informa in prealabil asupra modificarii. Va recomandam ca la accesarea paginii web a operatorului Teocreditconsulting SRL, sa verificati sectiunea privind Politica de confidentialitate.

Pentru orice intrebare cu privire la prezenta Politica de confidentialitate privind utilizarea si procesarea datelor cu caracter personal, ne puteti contacta la adresa de email : office@teocreditconsulting.ro

Date de contact a Autoritatii NaÈ›ionale pentru ProtecÈ›ia Datelor: adresă: B-dul Magheru 28-30, sector 1, cod postal 010336, Bucuresti, tel. +40.318.059.211, website: www.dataprotection.ro.

bottom of page